Marketing i reklama Usługi

Zalety prezentacji wirtualnego spaceru w usłudze Google Moja Firma

Wirtualny spacer w salonach piękności. Uzyskaj kompleksową pomoc fachowców w tym zakresie.

Wirtualne spacery, które pojawiły się wraz z udostępnieniem usługi Google Street View, stają się coraz bardziej popularne, co powoduje, że znajdują zastosowanie w promocji firm. Pozwalają w prosty sposób przedstawić siedzibę przedsiębiorstwa ewentualnie nieruchomość istotną dla naszego biznesu. Jest to atrakcyjny element, który opłaca się dodać w wizytówce Google Moja Firma. Dużo podmiotów nie do końca jednak wie, w jaki sposób działa wirtualny spacer w Google Moja Firma, jak go tworzy, a także co daje jego publikacja w wizytówce firmy.

Czym jest wirtualny spacer Google Maps?

Wirtualny spacer w Google Moja Firma to połączone ze sobą interaktywne zdjęcia tworzące realistyczne odwzorowanie danego wnętrza. Możemy w nim zaglądać w różne części pomieszczeń i przeskakiwać do kolejnych miejsc budynku, w którym się znajdujemy. Zatem wirtualny spacer to po prostu możliwość zwiedzenia poszczególnych pomieszczeń budynku i swobodnego poruszanie się po nim. Wirtualne spacery można publikować obok zdjęć w wizytówce Google Moja Firma. Spacer taki będzie widoczny dla użytkowników przeglądających Mapy Google w poszukiwaniu usług w naszej okolicy. Spacer 360 stopni w wizytówce firmy ma formę fotografii, a po kliknięciu na ten element Google kieruje nas nas do dedykowanej witryny, gdzie możemy już swobodnie poruszać się po danej nieruchomości. Spacer jest przesyłany na serwery Google, zatem nie musimy troszczyć się o jego utrzymanie czy związane z tym koszta. Możemy go natomiast prezentować klientom na stronie internetowej naszej firmy.

Jakie branże mogą zyskać na wirtualnym spacerze Google Maps?

Wirtualny spacer w Google Moja Firma opłaca się udostępnić w wizytówce z kilku powodów. Najistotniejszy z nich to stworzenie profesjonalnego wizerunku firmy oraz pokazanie klientom atutów naszej działalności. Dzięki temu dużo chętniej będą wybierali nas z ofert konkurencyjnych marek, a także obdarzą nas większym zaufaniem. Jeśli w wizytówce Google Moja Firma i na naszej stronie www będziemy posiadali wirtualny spacer i materiały graficzne najwyższej jakości, przeglądarka Google sama będzie oceniała nas wyżej i będzie promować nas bardziej od konkurencji nie posiadającej spacery 360 stopni. Umieszczenie wirtualnego spaceru w Google Moja Firma jest też niesłychanie proste technicznie. Na rynku działa wielu profesjonalnych fotografów, którzy bardzo szybko i – co równie istotne – w przystępnej cenie sporządzą taki spacer i dodadzą go do naszej wizytówki.

Wirtualny spacer w Google Moja Firma sprawdzi się w wielu branżach. Na pewno będzie to sektor turystyczno-hotelarski, w której możemy go użyć, żeby pochwalić się najlepszymi nieruchomościami. Możemy też zaprezentować tą metodą swoje biuro czy miejsce, gdzie prowadzimy działalność, jak gabinet dentystyczny lub siłownię. Z wirtualnego spaceru możemy wykorzystać także wtedy, gdy zamierzamy zatrudnić nowych pracowników, by przekonać ich do zgłoszenia się na rekrutację do naszej firmy.

Lokalizacja:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google

Mob.: +48 510 750 291
E-mail: [email protected]