Marketing i reklama

Tani i wartościowy gadżet promocyjny – torby z logo

Przed firmami, które wybierają się na targi lub zamierzają poprowadzić promocję, nierzadko stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy przygotować. Powinien on wszak nie tylko przykuwać uwagę ewentualnych klientów, ale także być na tyle przydatny, żeby codziennie go wykorzystywali i tą drogą wytworzyli więź z marką. Artykułem tego rodzaju jest właśnie torba z nadrukiem.

Wytrzymałość i inne zalety toreb z nadrukiem

Sprawdzając katalogi firm zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych łatwo zauważyć, iż pod hasłem “torba” ukrywa się sporo produktów. Są to m.in. torby na zakupy – najbardziej użyteczny i chyba najpopularniejszy gadżet reklamowy. Nadruk nazwy akcji lub logotypu na bawełnianych, płóciennych oraz jutowych torbach na ramię po prostu doskonale się prezentuje, a przy tym jest na tyle wytrzymały, by przez długi czas zachować się na tkaninie. Kolejnym atutem tych toreb jest ich koszt. Zależnie od rodzaju torby i nakładu zamówienia, cena zwykle rozpoczyna się od paru złotych za sztukę. Grafikę można wykonać także na torbach konferencyjnych, sportowych czy na notebooka. Są to gadżety, które docenią np. organizatorzy dużych sympozjów oraz wykładów. Rzecz jasna, cena produktów tego typu i wykonania nadruku na nich jest wówczas znacznie wyższa – sięga nawet do kilkudziesięciu złotych.

Gdzie warto złożyć zamówienie na torby na zakupy?

Podmioty prowadzące działania promocyjne zwykle zamawiają więcej niż jeden typ gadżetów. Winny zatem złożyć zamówienie w hurtowni z gadżetami, która oferuje jeszcze kilkadziesiąt innych produktów reklamowych do zadruku. Jednocześnie z torbami na ramię warto zdecydować się np. na nadruk na koszulkach, kosmetyczkach czy innych przydatnych produktach z tkaniny lub uzupełnić zamówienie o tradycyjne gadżety reklamowe, jak smycze, długopisy i ołówki, które ciągle cieszą się popularnością wśród klientów.