Marketing i reklama

Projekt gazety firmowej

Potrzebujesz przygotować biuletyn firmowy? Znakomicie trafiłeś! Skieruj się na www.pracowniaregister.pl/custom-publishing-czasopisma-firmowe-i-gazety-firmowe-pod-klucz/.

Korporacyjny biuletyn to wspaniała forma motywowania pracowników, ale również rodzaj reklamy. Zobaczmy więc, jakie artykuły można zamieścić w takim biuletynie i czy warto się na to zdecydować.

Projekt gazety – działanie marketingowe

Korporacyjny biuletyn może pełnić 2 funkcje. Pierwszą z nich jest komunikacja wewnętrzna – informowanie o osiągnięciach, chwalenie się wzrastającymi wynikami, wywiady z przodującymi członkami zespołu. Wewnętrzne biuletyny mają ogromny wpływ na funkcjonowanie całej firmy, gdyż wspaniale zagrzewają do pracy personel. Dzięki temu członkowie załogi są bardziej skorzy do współpracy między sobą, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich rutynowe działania zapewniają im więcej satysfakcji. Badania dowodzą, że gazeta korporacyjna sprawia, że członkowie załogi czują odpowiedzialność za wytwarzane artykuły, zwiększa się też poziom zdrowej rywalizacji. Ogromnym plusem jest także poprawianie kanałów komunikacji pomiędzy działami, które są częstą przyczyną sporów w wielu przedsiębiorstwach. Gazeta firmowa gwarantuje także pełną transparentność strategii korporacji.

Projekt gazety – promuj działania firmy

Oczywiście gazeta korporacyjna to także znakomita forma komunikacji na zewnątrz. Gazetka trafia do odbiorców takich jak: klienci, prasa, organizacje polityczne, uczniowie. Gazeta firmowa dzięki temu reklamuje działania naszego przedsiębiorstwa, podnosi zyski oraz stanowi świetny filar profesjonalnego PR. Myśląc o stworzeniu gazety firmowej musimy najpierw zaangażować pracowników do tworzenia treści oraz przemyśleć sprawy związane z fizycznym przygotowaniem broszury. Można w tym zakresie skorzystać z usług specjalistów (tj. studiów graficznych), którzy stworzą projekt gazety, określą ilość stron i zajmą się kwestiami technicznymi. Z ich pomocą gazeta firmowa z pewnością spełni swoje zadanie.

Lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]